|
|||||||
| Registreer | FAQ | Profielen | Interessegroepen | Agenda | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Bloys van Treslong
|
hallo geuzen van brielle.
Ik ben een briellenaar die sindskort in het geuzenleger is gegaan en wat mij opviel is dat er bijna geen leger stond! Dit kan niet hoor ! waar is het leger dat den briell bevrijden van de spanjaarden! als ik kijk naar de spaanse troepen hoor ik van de spaanse commadant dat er een wachtlijst is van hier tot gunter!zijn het die rare glimmende helmen?is het dat rare pakje? is het geuzenleger niet stoer genoeg? wij winnen tenslotte haha. en bovendien ons bier smaakt beter.Wij krijgen de brielse vrouwen!wat is daar mis mee? We zijn dringend opzoek naar geuzen die mee willen knokken die spanjaarden eruit willen meppen,voel je daar iets voor? we hebben geen verplichtingen en mogen ons vrij aansluiten(wel een geuzenpak natuurlijk) zin om een lekker potje te knallen bij de langepoort? De nodige hellebaarden krijg je van de commadant,of neem zelf een hamer of strijdbijl mee?vecht met ons mee! Wil je bij ons leger, meld je dan aan op de site onder home-vacatures,of regel wat met de geuzencommadant tel 0651600024/0650746037.Het kost je niks maar je krijgdt er een leuke dag voor terug. VIVALA GEUX Laatst gewijzigd door gevechtsgeus 1; 15 mei 2010 om 18:34 Reden: meer info. |
|
|
|